המחויבות לאיכות בתזונה יומית

0
1302
צילום יחצ

מאת: גארי סוונסון, סגן נשיא בכיר, אבטחת איכות ובקרת איכות – מחברת הרבלייף

בניית מערכות יחסים מתמשכות עם מפיצי חברת הרבלייף  ולקוחותיהם מבוססת על מרכיב מרכזי: אמון. מאז 1980, הרבלייף מחויבת לשמירה על אמון זה באמצעות השקעה מתמשכת באיכות המוצרים  עבור מיליוני הלקוחות ברחבי העולם שבוחרים  להיות חלק מתוכנית התזונה היומית שלהם.

 

לדברי גארי סוונסון, סגן נשיא בכיר, אבטחת איכות ובקרת איכות – מחברת הרבלייף: "לאורך הקריירה שלי, יישמתי את המומחיות ככימאי כדי לסייע לחברות לשפר את איכות המוצרים והתהליכים שלהן. מאז שהצטרפתי להרבלייף בשנת 2009, זכיתי לראות ממקור ראשון כיצד ההשקעה בסך 300 מיליון דולר בייצור ובאיכות מבטיחה שהמוצרים הטובים ביותר מגיעים לכל לקוח ברחבי העולם. אני מפקח על תקני האיכות הגלובליים האחידים שלנו ועל צוות הרבלייף המונה למעלה מ-300 רופאים ומדענים המסייעים בקביעה ובשמירה על הסטנדרטים, ותומכים במאמצים לעמוד בדרישות הבטיחות הממשלתיות ב-94 שווקים".

צילום יחצ

כך הצליחה הרבלייף להבטיח את תקני האיכות הטובים ביותר, הייצור וההפצה בקנה מידה עולמי:

מהשדה לצלחת – תהליך "מהשדה לצלחת" של הרבלייף  כולל בעצם הכול, החל באיתור חומרי הגלם הטובים ביותר וכלה בעמידה או חריגה משיטות ייצור טובות (GMP). זוהי מערכת בקרת איכות בת 14 שלבים שאין דומה לה בענף.   בודקים את המוצרים  באופן רציף ומעבירים אותם פרוטוקול מפרך כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר. הנה כמה היבטים חשובים:

  • הכול מתחיל במרכיבים איכותיים, ולכן שלושת השלבים הראשונים – לשתול, לטפח, לקצור – מבטיחים שיש לחברה יכולת מעקב מלאה אחר המרכיבים הפעילים במוצרים.
  • לאחר מכן מתחילים בתהליך הייצור. באמצעות תהליכי מיזוג, דחיסה, אריזה וייצור מתקדמים, הרבלייף יכולה  להבטיח שהלקוחות יקבלו את אותו מוצר איכותי, בין אם הם צורכים את המוצרים   בצרפת, בהודו  במקסיקו או בישראל.
  • לאורך כל התהליך מבוצעות בדיקות קפדניות. רק כדי לתת מושג: בכל פעם שמייצרים מוצר דגל, כמו: משקה חלבון פורמולה 1, הרבלייף מבצעת  למעלה מ-300 בדיקות.

 

מובילות מדעית – להרבלייף  שישה מתקני מחקר ופיתוח ברחבי העולם    ושבע מעבדות שמבצעות בדיקות איכות; מתוך שבע מעבדות אלה, אחת המעבדות אחראית על בדיקת המעבדות האחרות כדי לוודא שהן מבצעות את עבודתן כראוי.   צוות תפעול גלובלי מונה כמעט 2,000 עובדים. הצוות כולל למעלה מ-300 מדענים, מתוכם 50 בעלי תואר דוקטור, שקובעים את סטנדרט האיכות הגלובלי האחיד של החברה  ומפקחים על כל היבט בפיתוח וייצור המוצרים.

הסמכות איכות העולות על התקנים בתעשייה – כל מתקני הייצור והמעבדות של הרבלייף עומדים בתקן שיטות ייצור טובות או עולים עליו, והמעבדות ברמה העולמית עומדות ברמת ההסמכה הגבוהה ביותר שמשקפת את העמידה הקפדנית בתקנים המובילים בתעשייה. אף חברה אחרת בענף לא נוקטת בפעולות דומות. הישגים אלה כוללים:

 

ארגון התקינה הבין-לאומי (ISO) 17025משמעותה של הסמכה זו היא שהחברה מקפידה על תקנים מחמירים הנוגעים ליכולתו הטכנית של הצוות המדעי במעבדה, הדיוק בשיטות הבדיקה המיקרוביולוגיות והכימיות, ואיכות הציוד. הסמכה זו מספקת גם ביטחון נוסף לצרכנים כי בדיקות המעבדה שמבצעת החברה הן מדויקות ואמינות.

צילום יחצ

הסמכות NSF בין-לאומיות – שיטות ייצור טובות (GMP) של NSF מבטיחות כי מוצרים המיוצרים במתקני החברה מיוצרים באופן עקבי ובהתאם לתקנות החלות, ומבטיחות כי המוצרים עומדים במפרטים ובטענות המופיעות על התווית. בנוסף, אישור ה-NSF למוצרי ספורט מבטיח כי מוצרי הרבלייף נקיים מחומרים אסורים לשימוש על ידי איגודי אתלטיקה וליגות בין-לאומיות מובילות.

הברית למוצרי בריאות טבעיים (NHP) – ברית המחקר של NHP (The NHP Research Alliance) הממוקמת באוניברסיטת גואלף היא יוזמה שמטרתה לפתח תקנים חדשים מוסכמים לאימות זנים ומרכיבים צמחיים. הרבלייף, חברה בברית, מפעילה כלים מבוססי DNA כדי להבטיח שמוצרי התזונה שלה מכילים את הזנים המדויקים של צמחים ומרכיבים צמחיים הנדרשים לתמיכה בטענות הבריאות של מוצריה.

תהליכי הייצור של הרבלייף זכו בפרסים רבים ממספר ארגונים ברחבי העולם, שהכירו בכך שאנחנו עולים על תקני האיכות.

מחויבות מתמשכת לאיכות – להיות חברת התזונה המובילה בעולם הוא תואר שזכתה הרבלייף  בשל המחויבות שלה לאיכות. מעמד זה אפשר להרבלייף להיות פעילה לאורך כמעט 40 שנה ב-94 מדינות. וכל זאת, הודות למחויבות זו שמאפשרת לנו לתמוך בכל יום במיליוני מפיצים ולקוחותיהם עם מוצרי התזונה הטובים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here