כך תעמדו בכבוד בדיאטה

0
2544
כך תעמדו בכבוד בדיאטה

הרבה אנשים נוטים לחשוב על דיאטות כאתגר של החיים שלהם, מבחן אישיות, כמעט כמו מבחן מאמץ בצבא. אך האמת היא, שאם לוקחים את הדיאטה בצורה נכונה, אם מתכננים אותה בצורה חכמה, אין שום סיבה בעולם שאנחנו לא נעמוד בה. זאת כמובן בהנחה, ואנחנו באמת צריכים לעשות דיאטה.

המשמעות של דיאטה, כפי שכולם מבינים זה שינוי התפריט שלנו, אך יתרה מזו שינוי הרגלי התזונה. כלומר, אם התרגלנו לאכול בצורה מסוימת במהלך כל החיים או במהלך תקופה, אזי שכעת אם אנחנו מחליטים לעשות דיאטה, הרי שאנחנו צריכים לשנות גם את התפריט וגם את הרגלי התזונה, בשביל להתאים אותם לדיאטה שלנו ובכלל.

כאן המקום להדגיש, דיאטה טובה היא לא רק שינוי תפריט או שינוי הרגלי התזונה. בשביל להיכנס לדיאטה ולראות תוצאות, אנחנו צריכים גם לבצע פעילויות גופניות. אנחנו צריכים להוסיף זמן ריצה, הליכה, שחייה, דברים שגורמים לנו להניע את הגוף, להזיע, להוריד מסת שומן ולהגדיל על חשבונה מסת שריר, פעילויות שייאלצו אותנו לאכול פחות, ויגרמו לנו, לאכול בריא.

על מנת שנוכל לבצע פעילויות גופנית לאורך זמן ולהתמודד עם העומסים המצטברים, אזי שעלינו לרכוש מדרסים אורטופדיים. אלו מדרסים ששומרים על כף הרגל בריא, הם מאפשרים לנו להעמיס על הרגל ללא חשש, ובכך למעשה, הם מאפשרים לנו לייצר פעילויות גופנית הרב מאומצת, הרבה יותר עמוסה, יותר אינטנסיבית, מבלי שאנחנו צריכים לחשוש מהנזק שעלול להיווצר לנו.

צריך להדגיש כאן, אם אנחנו רוצים לרכוש מדרסים אורטופדיים, אזי שעלינו לעשות זאת על פי התאמה אישית, במכון מדרסים מוכר, מקום שידע לאבחן את מצבנו ובהתאם לכך לספק לנו מדרסים שהותאמו עבורנו, על ידי תבניות שונות שמיוצרות אחרי בדיקה קפדנית של גודל, מבנה ומצב כף הרגל.

אילו פעילויות גופניות יכולות לעזור לנו לרדת במשקל

לפני שנתחיל, נדגיש, פעילות גופנית לבד לא תגרום לנו לרדת במשקל. אנחנו חייבים לשלב את זה עם שינוי בהרגלי התזונה שלנו. מנגד, אנחנו חייבים להרגיל את עצמנו לאורח חיים בריא, אם אנחנו רוצים באמת לראות אפקט בכל הנושא.

הפעילות הגופנית המומלצת ביותר היא ריצה או הליכה מהירה. מדובר על פעילויות בעלות דמיון רב אך שונות לגמרי. בשני המקרים, הפעילות יכולה להתבצע בכל תנאי כמעט, יש לוודא שמבצעים אותה על בסיס קבוע, באופן עקבי, במשך 45 דקות לפחות. ככה נוכל לשרוף קלוריות כמו שצריך.

אפשרות אחרת היא רכיבה על אופניים, זו אפשרות מאוד מקובלת אך פחות אנשים מבצעים אותה, בין אם זה בגלל המחיר הכבד ובין אם מסיבות אחרות.

עוד אפשרות שאנחנו יכולים להשתמש בה לצורך פעילות גופנית, אלה משחקי כדור, טניס, כדורסל, כדורגל. מדובר בפעילות מאוד מאומצת, אך עם היבט חברתי, וכן, כאמור, פעילויות שעוזרות לנו לרדת במשקל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here