דור אקשטיין ביקורות – מסירים את השומן העיקש

0
4609

התאמנתם במשך זמן רב, השקעתם ממרצכם וזמנכם בלבלות שעות של אימונים אינטנסיביים, הקפדתם על תזונה נכונה ובכל זאת לקראת סיום התהליך בו השלתם יפה את אחוזי השומן בגוף, נותר שומן עיקש שמסרב לזוז. מדובר בשלב מתסכל מאוד, אשר קורה כמעט לכל מתאמן, אז איך בכל זאת אנחנו יכולים להסיר את שאריות השומן הללו מגופנו? המאמן דור אקשטיין אשר ביקורות מהללות את שיטתו, התפנה להסביר לנו מהן הסיבות לכך ובכל זאת כיצד נוכל לטפל בבעיה באופן בו נהיה מרוצים מהתוצאות. שטמן עיקש מופיע אצל כל אחד במקום אחר, יש כאלה שהוא מופיע אצלם בבטן התחתונה, בחלק האחורי של הזרוע, בירכיים הפנימיות ויש כאלה שמתחת לישבן. אנחנו לא מצליחים להיפטר ממנו למרות שאנו מתאמנים ומקפידים על תזונה נכונה ובריאה. 

דור אקשטיין ביקורות – הגוף מנסה להשתלט

פיסת השומן האחרונה, אשר מתקשים להיפטר ממנה, מורגשת בעיקר לאחר שאנחנו נמצאים באחוזי שומן נמוכים ואחרונים, ואז הגוף בעצם מעביר ביקורת, על התהליך ומתחיל לתעדף את פירוק של מסת שריר על השומן. 

  • אם אנחנו נמצאים בגירעון קלורי, הגוף נותן עדיפות לפירוק מסת השריר ומנסה לשמור על השומן. 
  • מתחילה האטה של חילוף חומרים, ואין לנו כוח לנוע יודע יותר ולכן אנחנו גם מוציאים פחות קלוריות ולכן אין גירעון קלורי.
  • הגוף מעלה את כמות הרעב, וקשה לנו לאכול מעט ואם אין גירעון קלורי הגוף לא מצליח לפרק שומן עיקש אחרון. 

כיצד שוברים את ביקורת הגוף?

לדור אקשטיין, יש מספר טיפים שבעזרתם נצליח לשבור את מחסום הביקורת, ובכל זאת להיפטר מהשומן העודף. ראשית אקשטיין ממליץ לאכול את רוב הקלוריות בערב, ומסביר כי מדובר במן נוחות פסיכולוגית כי אם נאכל אותן בבוקר ובערב כשיש אירועים או סתם בא לנו לנשנש מול הטלוויזיה, לא נסבול מגירעון קלורי. שנית מומלץ לצרוך כמות גדולה של חלבון 2 גר' לכל קילו של הגוף, כך כשהגוף ירצה לנגוס במסת השריר הוא לא ינגוס בו. 

מומלץ לקרוא גם את הכתבה דור אקשטיין ביקורות על מתוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here