שיטת ההרזיה המנצחת

0
4394
שיטת ההרזיה המנצחת

רבים מאתנו שואפים להגשים את עצמנו – כאשר הצעד הראשון לכך עובר בשינוי הופעתנו. עם זאת, לא תמיד המסלול הוא כה פשוט, כאשר חלקנו מתמודדים עם אכילה רגשית – המובילה באופן מידי לאכילת יתר. כדי להתמודד עם מציאות מורכבת זו, עומד בפנינו פתרון מקצועי, איכותי ומרשים: שיטת ההרזיה המנצחת של שירה גבאי; שיטת הרזיה המתבססת על שינוי התנהגותי מעצים – ובמסגרת חוויה יוצאת דופן.

מעוניינים גם אתם להגשים את עצמכם – ולהרגיש נינוחים בגופכם? לכך, אין דיאטות קסם שיסייעו להוריד את הקילוגרמים והמטענים העודפים. למעשה, בזכות השיטה המיוחדת, אותה פתחה שירה גבאי, תוכלו גם אתם לשנות את דפוסי הפעולה שלכם ולהתחיל לראות תוצאות חיוביות. במילים אחרות, ועל ידי שיטת "הרזיה בשיטת המוח החדש", תלמדו כיצד לגשת אל שורש הבעיה, לשנות את הרגלי החשיבה שלכם – ולהיות עקביים בטווח הארוך.

לשנות את דפוסי החשיבה בהצלחה

בשנים האחרונות, המשקל אותו אנו נושאים על גופנו תופס מקום מרכזי בחיינו – כאשר רבים מאתנו אינם מרגישים בנוח כאשר הם מביטים במראה. בשל כך, רבים פונים לפתרונות קסם ולדיאטות בזק.  האמת לאמיתה היא שאין פתרונות זריזים ואין קסמים באמצעותם נוכל להוריד את הקילוגרמים העודפים. למעשה, הפתרון ליצירת ראש בריא בגוף בריא עובר בשינוי דרכי החשיבה שלנו. זאת, שירה גבאי מבינה מניסיון. שירה גבאי, יוצרת שיטת "הרזיה מנצחת בשיטת המוח" ניסתה בעברה אינספור דיאטות – עד שהבינה כי בשביל לשנות את דפוסי האכילה שלה, עליה לשנות את האופן בו פועל התת-מודע.

לקריאה נוספת על שיטת ההרזיה המנצחת

במילים אחרות, המסקנה העיקרית אליה הגיעה שירה גבאי, הינה כי אין צורך לספור קלוריות – אלא לשנות את הדרך בה אנו ניגשים לאוכל; כלומר, לתכנת את התת-מודע שלנו. כך נוכל להסתכל מחדש על האופן בו אנו תופסים אוכל. כיצד? על ידי מספר פעולות מרכזיות:

  • על ידי הבנה כיצד מערכות הגוף עובדות
  • רכישת כלים התחלתיים לצורך נטרול הדחפים
  • קבלת כלים לצורך שליטה באכילה
  • טיפול בשורש הבעיה המוביל לאכילת יתר

כך, נרכוש מידע משמעותי ויישומי כיצד לשחרר מהאכילה הרגשית, על האנטומיה של הגוף כמו גם על המזונות השונים ובעיקר – נצא עם תובנות חדשים וגוף מרשים.

ליישם את 7 הטיפים של שירה גבאי – ולפתוח דף חדש

ניסית אינספור דיאטות ללא הצלחה? מעוניינת להוריד את המשקל העודף אך מרגישה מתוסכלת? מוזמנת להשתתף בסדנה אותה מעבירה שירה גבאי, סדנה המלמדת מספר טכניקות מוחיות לנטרול הדחף לאכילה. במילים אחרות, ובזכות 7 צעדים לשינוי החשיבה להרזיה איכותית וקלה ליישום – תוכלי לפתוח בדף חדש. מעבר לכך, בזכות סדנת ההרזיה בשיטת "המוח החדש", שתתקיים  בתאריך 27.10.19, תלמדי גם את לבצע שינוי תודעתי, לעשות את הסוויץ' בראש – וסוף סוף להוריד במשקל וגם להתמיד בכך. מוזמנת ליצור קשר בטלפון – 052-8512204.

להרשמה לסדנה הרזיה בשיטת "המוח החדש" בחינם הירשמו כאן: https://land.shiragabay.co.il/the-new-brain-s
איך שולטים בדחף לאכילת היתר בחג ובכלל?

איך שומרים על המשקל בחגים?

הרזיה בשיטת NLP ותת המודע

איך מתמודדים עם אשמה לאחר אכילת יתר?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here