מוותרים על הפחמימה ומנהלים חיים בריאים יותר

0
301
מוותרים על הפחמימה ומנהלים חיים בריאים יותר

אנשים רבים כבר השכילו להבין כי הפחמימות אמנם עשויות להשביע, אך הן יכולות גם להקשות על פעילותו של הגוף, לגרום לתחושת כובד לאחר ארוחה ולהביא להשמנה ועליית הסוכר בדם. על כן אין זה מפתיע לגלות כי רבים בחרו לעבור לתזונה שהינה דלת פחמימות וליהנות מיתרונותיה הרבים. המשיכו לקרוא וגלו עוד על יתרונותיה של תזונה זו.

דיאטות רבות צצו להן בניסיון להעניק לאנשים רבים מגוון אפשרויות בעת בניית תפריט שהוא דל פחמימות. תפריט זה יתמקד בעיקר בצריכה של ירקות וחלבונים והימנעות מלחם, פסטות ומוצרים דומים אחרים.

נפרדים מהכולסטרול הרע

על נזקיו של הכולסטרול כולם שמעו, כך שעל מנת שלא להגיע למצב בו רמותיו בגופנו גבוהות מהרצוי, ניתן יהיה לעבור אל דיאטה להורדת כולסטרול אשר תסייע לכם להשיב את השליטה לידיים שלכם ולשפר את תפקודיו של הגוף. צמצום של מאכלים הכוללים סוכרים פשוטים, לרבות עוגות ועוגיות, תהיה חלק בלתי נפרד מדיאטה זו, ותביא לשיפור משמעותי במצב הבריאותי שלכם. חשוב לציין כי מאכלים עשירים באומגה 3 מסייעים בוויסות תקין של הטריגליצרידים בדם, כך שצריכת לחם פשתן המכיל כ – 8% אומגה 3, יביא ללא ספק לשיפור במצב.

למתמודדים עם הסוכרת

במידה ומחלת הסוכרת היא חלק מחייכם, הרי שהתזונה שלכם חייבת להיות מוגבלת בצריכת הפחמימות והסוכרים הפשוטים. זאת מפני בעיה בלבלב מונעת מכם להתמודד עם מזונות אלו בצורה מוצלחת מבלי להביא לפגיעה בגוף. על כן דיאטה לסוכרת תשלב לרוב הימנעות ממוצרי מאפה. אך זכרו כי קיימים לא מעט תחליפים, דוגמת לחם הפשתן, אשר דלים בפחמימות ועדיין מאפשרים לכם להכין את הכריך שאוהבים.

מחזקים את הספורטאים

כל ספורטאי יודע כי תזונתו חייבת לכלול צריכה גבוהה מהרגיל של חלבונים. אותם ניתן יהיה למצוא במוצרי חלב, בביצים, בדגים, בשר, עופות ומוצרי פשתן וסויה. זאת לצד הימנעות מפחמימות שרק מכבידות על הגוף. חלבון לספורטאים מסייע בבניית השרירים ופעילותו התקינה והיעילה של הגוף, גם בשעות מאמץ.

שומרים על תזונה בריאה ומאוזנת

זכרו כי שינויים חדים מידי בתזונה שלכם עלולים להיות קשים, על כן וודאו כי אתם מתייעצים עם הרופאים והדיאטנים המקצועיים ביותר בתחום. זאת לצד צריכה של מוצרי המזון האיכותיים והבריאים ביותר מבית היוצר של החברה המובילה את תחום תעשיות המזון – קבוצת ביכורים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here