רעיונות לבילויים עם הילדים בראש השנה 2018

0
2312
רעיונות לבילויים עם הילדים בראש השנה 2018

עם ישראל יחגוג את ראש השנה תשע"ט בערב יום ראשון, 9 בספטמבר 2018, עד יום שלישי 11 בספטמבר. החג נופל על שני ימי חול בתחילת השבוע, מה שיחד עם השבת ו"גשר" קטן יכול לתת לנו חמישה ימים נקיים של בילוי משפחתי איכותי. רעיונות לבילויים ואטרקציות עם המשפחה בראש השנה הם בלתי נגמרים, בין אם בחינם ובטח בתשלום. פורטל קרמל מציג לכם כמה רעיונות לבילויים עם הילדים שיתחילו לנו את השנה החדשה ברגל ימין.

  • טיול בקיסריה – לקיסריה לא מגיעים רק אם גר שם דוד עשיר שלנו או אם יש הופעה, אבל אם בראש השנה 2018 יתמזל מזלכם לראות הופעה טובה בקיסריה, אז בכלל שחובה עליכם לשלב איתה גם טיול. קיסריה מחכה לכם עם היסטוריה עשירה ומרתקת הכוללת קרבות גלדיאטורים, נמל ימי עתיק ומיוחד, פסלים ושרידי מבנים מפוארים.
  • סדנת דבש – אם גם אצלכם ברכת החג היחידה שהילדים לא נרתעים ממנה ואף מחסלים היא התפוח בדבש, אז קחו אותם למסע מקורות אל כל הדבש הזה. לא תתקשו למצוא בכל אזור בארץ סדנת דבש בראש השנה 2018. זוהי פעילות מרתקת העורכת לנו היכרות עם התהליך המעניין של הפקת הדבש, מהפרח דרך הכוורת ועד הצנצנת. נערוך היכרות עם הכוורן/ דבוראי, כלי העבודה שלו וכמובן החליפה. נסתכל על דבורה חיה בתוך צנצנת וגם על כוורת אמיתית תוך איתור המלכה. הפעילות המקסימה הזאת מלווה בדבר אחד קבוע- הכנסת דבש לפה, בין אם טעימות של סוגיו השונים ובין אם במאכלים מתוקים.
  • טיולים בחרמון וחוויה דרוזית – טיול ארץ ישראלי בראש השנה יכול להתחיל מהראש של ארצנו היפה- הצפון היפהפה. אבוי למי שאינו רואה בחרמון אטרקציה כשאינו מושלג. החרמון יפה בכל השנה, וכשמגיעים אליו בלי כל הפקקים וההמולה זה סיפור אחר. ניתן לעלות לפסגה ברכבל, ליהנות מנופים ולעשות את כל הדברים השווים של החורף, חוץ ממלחמות שלג.
  • טיול בחרמון או בצפון בכלל יכול לשלב בתוכו את החוויה הדרוזית המופלאה, בין אם בכפר העתיק דלית אל כרמל או במקומות מופלאים אחרים בגליל העליון ובכרמל. מפגש עם תרבויות אחרות תמיד מרתק את הילדים וגם מביא עמו את הערך המוסף של קבלת האחר וקירוב לבבות. החוויה הדרוזית מציעה סיורים והדרכות, אירוח אותנטי ומסורתי עם מאכלי העדה, והיכרות עם ההיסטוריה והמנהגים שלה.
  • סיור ביקב – יין משמח לבב אנוש, ובראש השנה רצוי במיוחד לשמוח על מנת להקרין על השנה כולה. סיור ביקב הוא בילוי חגיגי ויוקרתי המתאים למבוגרים וגם לילדים. נצא למסע המופלא של יצירת היין בסביבת הכרם היפה והפסטורלית בשילוב השמש החמימה. התהליך שמתחיל במיון הענבים, משם למעיכה ותסיסה ועד המוצר המוגמר. הילדים ילמדו על ההיסטוריה של היין בארץ הקודש ובעולם, מה הופך יין מיושן דווקא למשובח יותר, וכמובן יטעמו יינות שהולכים טוב עם מתוקים.
  • מיני ישראל – אם הילדים אף פעם לא היו, ראש השנה 2018 הוא הזמן לקחת אותם למקום המרהיב שמביא את מדינת ישראל בקטן. מלבד מגוון הפעילויות וההופעות שהמקום מציע בראש השנה, מיני ישראל יאפשר לילדים להכיר את ישראל וללמוד על מקומות שטרם ביקרו בהם, מה שכמובן יוליד נדנודים לבקר בהם בחג הבא.

ראש השנה תשע"ט 2018 נמצא מעבר לפינה, אך עדיין טרם יצאו הודעות מסודרות מרשויות מקומיות על אירועים ופעילויות חינמיות בימי החג. קרוב לוודאי שהפרסומים ייצאו בשבוע שלפני, ולכן כדאי להתאזר בסבלנות ולא לתכנן מראש במידה ואין בילוי שנורא קוסם לנו ולילדים. שתהיה שנה טובה ומתוקה.

רוצים עוד רעיונות לאטרקציות? כנסו לפורטל קרמל – https://www.karamel.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here