כיצד מטפלים בשחורים בגב?

0
992
קרדיט: FREEPIK

הופעת שחורים בגב היא עניין נפוץ, כזה שהמון אנשים נאלצים להתמודד איתו. עם זאת כאשר נדבר על שחורים ופצעי אקנה, המחשבה הראשונה תהיה על אזור הפנים. הסיבה לכך היא שאזור הפנים הוא אזור גלוי לרוב, כזה שכולם מבחינים בו באופן עקבי. הגב לרוב מוסתר על ידי חולצה, לכן הופעת שחורים באזור הזה פחות תטריד אתכם. אך מה יקרה כאשר תרצו להוריד את החולצה? ברגע שהגב מלא בפצעים לא תרצו לעשות זאת. תחושת אי הנעימות תגרום לכך שתחשבו פעמיים לפני שתרגישו בנוח לעשות פעולות טבעיות. הינה הדרכים הכי אפקטיביות להתמודד עם הופעת שחורים בגב או בכל אזור אחר בגוף.

מניעה היא הפתרון האולטימטיבי 

יכול להיות שכרגע זה קצת מאוחר מדי, אך בהמשך תרצו למנוע את הופעת הפצעים הללו. הבעיה הנפוצה עם שחורים בגב היא שהם עלולים לחזור, מוקדם יותר ממה שנדמה לכם. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבצע טיפולים ספציפיים שמטרתם למנוע את הופעת הפצעים הללו. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים בכל פעם בדיוק אל אותה הנקודה. אם כבר העלמתם את הפצעים, לפחות תדעו שהם לא צפויים לחזור ולהטריד אתכם בשנית.

התחילו לאכול אוכל בריא 

אחת מהסיבות להופעת פצעים בפנים או בגב היא הרגלי האכילה שלנו. כל דבר שאנו מכניסים לגוף עשוי לגרום במידה כזו או אחר להופעת פצעים באזורים שונים. הגב הוא מקום שמיועד לפורענות מכיוון שהוא שומני בהרבה בהשוואה לאזורים אחרים. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה להימנע מלאכול מזון שומני, כזה שעשוי לזרז את הופעת הפצעים. שחורים בגב לא מופיעים סתם כך, זוהי אחת מהסיבות שגורמות להופעתם.

השתמשו בסבון גוף ייעודי

הדרך הכי טובה להתמודד עם שחורים בגב היא פשוט להתקלח עם סבון גוף ייעודי. הרי אינכם יכולים למרוח בעצמכם תכשירים שונים להעלמת הפצעים, לכן הסבון הוא הפתרון המושלם. בכל פעם שאתם נכנסים להתקלח תדאגו לסבן את הגוף עם אותו סבון ייעודי. הסבון מזין את העור מצד אחד ומנקה אותו, ומצד שני גם מעלים את השחורים לגמרי. עם ההתמדה תראו כיצד המצב משתפר, ולא ממשיך להחמיר כפי שהיה עד כה.

מריחת קרמים בעת הצורך

אנו מבינים כי מריחת קרמים על שחורים בגב תדרוש שיתוף פעולה של בן או בת הזוג או אחד מבני המשפחה. לא כולם מרגישים בנוח לעשות זאת, לכן מבחינתכם זוהי אמורה להיות האפשרות האחרונה. לא פעם תגלו כי זוהי גם האופציה היחידה שבאמת תביא שיפור ניכר תוך זמן קצר. ישנם קרמים ייעודיים להעלמת שחורים, כאלה שמזרזים את הטיפול בהם. אם אותם שחורים בגב מסרבים להיעלם, אין מנוס מללכת על דרך הטיפול הזו. תוכלו אפילו לנסות למרוח את הקרמים בעצמכם במידה והינכם מגיעים למקום בו נמצאים השחורים.