בית פורטל דיאטה דיאטה לפי סוג דם

דיאטה לפי סוג דם

0
3099
דיאטה לפי סוג דם

מרגישים עייפים רוב שעות היממה? נוטים לחלות במחלות שונות? מעוניינים להוריד במשקל? אנו נשמח לתאם לכם פגישת ייעוץ עם מומחה דיאטה לפי סוג דם. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה.

אנשים רבים מתייחסים לדיאטות כטרנד חולף  ומדי שנה מופיעה ידיעה המגדירה לקהל זה או אחר מהי דיאטת השנה. למרות כל זאת ישנן דיאטות שיעילותן הוכחה כגבוהה ולכן הן "שורדות" לאורך תקופה ארוכה. אחת מאותן דיאטות היא דיאטה לפי סוג דם.

כל אדם וסוג הדם שלו

כל אדם וסוג הדם שלו. לכל סוג דם יש נטייה לרמה שונה של מוליכים עצביים והורמונים. אנשי מקצוע רבים טוענים כי סוג הדם משפיע בצורה משמעותית על אופיו של האדם ולכן יש לטפל באנשים בדיאטה המותאמת לסוג הדם שלהם.

ישנן מספר שיטות של דיאטות בהתאם לסוג הדם, אחת מהשיטות בישראל פותחה על ידי פרופסור אילנה באום אשר החליטה לפתח דיאטה מיוחדת המתאימה למאפיינים הביוכימיים של כל אדם כשהדגש בדיאטה זו היא על רמת הסרוטונין בגוף האדם.

דיאטה על פי סוג דם פותחה במקור על ידי ד"ר פיטר ג. דאדאמו ומטרתה הייתה התאמת המזונות לסוג הדם. סוג הדם של האדם מספק עדות על התכונות של מערכות הגוף שלו, כמו למשל מערכת העיכול, תגובות אלרגניות, רמת חומציות ברקמות הגוף, רמת הרגישות של המערכת החיסונית ועוד.

האמונה היא שאם אתם צורך סוגי מזונות אשר אינם מתאימים לסוג הדם שלו הוא עלול לסבול ממחלות שונות, החלשה של המערכת החיסונית בגוף, כאבים במפרקים, ליחה מוגברות ושלל תופעות נוספות.

עקרונות השיטה

שיטת דיאטה לפי סוג דם אמורה לגרום לשינויים חיוביים בגוף ובהתאם להרגשה משופרת בהיבט הפיזי והנפשי תוך שלושה חודשים מהרגע בו מתחילים בה. אם אתם מעוניינים להתחיל בדיאטה בגלל בעיה של עודף משקל, בוודאי תשמחו לשמוע שאין אתם צריכים להתחיל ולספור קלוריות ולספוג מפח נפש בגלל איסורים למיניהם.

תוך מספר שבועות כבר תתחילו לחוש כי אינכם רעבים כבעבר ובולמוסי האכילה ייעלמו כלא היו. בנוסף, תתחילו להשיל קילוגרמים בצורה מאוזנת אשר תשפיע על כל המערכות בגופכם לטובה.

שיטת זו של דיאטה מאגדת 3 עקרונות בסיסיים:

  • התאמה- יש לאכול רק את סוגי המזונות המתאימים לסוג הדם שלכם.
  • כמות- תוכלו לאכול כמות גדולות של מזונות המותאמים לגנטיקה של סוג הדם שלכם.
  • איזון- עבודה על אורח חיים נכון ומאוזן וזאת על פי הנטיות הגנטיות של סוג הדם.

מזונות מומלצים על פי סוג דם

  • סוג דם – מומלץ לאכול סרדינים, דג סלמון טרי, קרפיונים, חלב סויה, טופו, בוטנים, עדשים, כוסמת, ברוקולי, שום, בצל, ארטישוק, גזר, דלעת, נבטים שזיף, תאנה, משמש,אננס, דובדבנים, הדרים, יין אדום, קפה ותה ירוק.

  • סוג דם B– בשר כבש, דג סול, סרדינים, סלמון, יוגורט, גבינת קוטג', עזים וכבשים, חלב עיזים, שעועית אדומה, ברוקולי, גזר, סלק, חצילים, כרובית, כרוב, בננות, ענבים, אננס, תה ירוק.

  • סוג דם AB– בשר הודו, טונה, סרדין, יוגורט, קוטג', גבינת עיזים, פטה כבשים, חלב עיזים, טופו, בוטנים, עדשים, אורז, שיפון, ברוקולי, שום, סלק, חצילים, כרובית, מלפפון, נבטים, בטטה, ענבים, אננס, דובדבנים, הדרים, קפה ותה ירוק.

  • סוג דם O– בשר, בשר כבש, דג סול, סלמון, סרדינים, ברוקולי, ארטישוק, שום, בצל, דלעת, בטטה, פלפל אדום, שזיפים, תאנה וסודה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

דילוג לתוכן