טיפול טבעי בהליקובקטר

0
1825
טיפול טבעי בהליקובקטר | אדוה שלו

אחד מחיידקי הקיבה המאתגרים והמורכבים ביותר אשר תוקפים אנשים במיוחד במחצית השנייה של החיים הוא חיידק הליקובקטר. מדובר על חיידק שיכול לייצר נזק למערכות הקיבה והעיכול השונות עד לרמה מסכנת חיים, אם הוא לא מטופל בצורה הטובה והמקצועית ביותר אומנם ישנם טיפולים אנטיביוטיים רבים להתמודדות עם חיידק הליקובקטר. אבל יש המון מטופלים שבוחרים לעצור לרגע אחד ולחשוב על האפשרות לשלב טיפול טבעי בהליקובקטר בעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים בתחום. נטורופתית מומחית כמו אדוה שלו תוכל לייצר לכם טיפול טבעי בהליקובקטר שמתאים למערכת החיסונית שלכם ועוזר לכם לעבור את התסמינים של החיידק ואת תופעות הלוואי השונות תוך מינימום התערבות של חומרים כימיקלים שונים. 

הליקובקטר פילורי טיפול טבעי

מה הוא טיפול טבעי בהילקובקטר?

הטיפול את טבעי בחיידק הליקובקטר הוא הטיפול המבוסס על עקרונות הנטורופתיה. טיפול טבעי בהליקובקטר מתחיל קודם כל בהבנה של המצב הרפואי של המטופל, ועד כמה נרחבת היא ההשפעה של החיידק על מערכות העיכול השונות. ככל שההשפעה היא גדולה יותר, כך יש צורך שרק הולך וגדל לתת טיפול נגד הנגיף עצמו בדומה לטיפול אנטיבקטריאלי מסורתי. כמו כן צריך לקחת בחשבון את תופעות הלוואי, אותן ניתן להרגיע בעזרת שמנים צמחיים, צמחי מרפא ועוד טכניקות שונות. התמונה הגדולה ברמה הקלינית היא מה שקובע את החוויה של המטופל בסופו של יום יצליח לחוות. אם לאורך זמן התמונה הקלינית משתפרת, אז הטיפול שמקבל החולה הוא הטיפול נכון יותר למצב שבו הוא נמצא. 

לומדים את התגובה הפיזית, בעקביות וזהירות

ברגע שבחרתם לפנות לעזרתה של נטורופתית מומלצת ומיומנת לקבל טיפול טבעי בהליקובקטר, אתם יוצאים לדרך ארוכה של ניסוי וטעייה. קודם כל חשוב לזכור שיכולים להיות טיפולים שלא יתאימו למצב הגופני שלכם. וזה בסדר. התפקיד של נטורופתית הוא להבין מה היא התגובה הפיזיולוגית ולבצע התאמות בהתאם למצב האישי שלכם בכל רגע נתון. זוהי בדיוק המשימה המרכזית שעומדת לפני אדוה שלו, בכל פעם שבה היא מעוניינת להציע לכם טיפול טבעי בהליקובקטר על בסיס הניסיון שלה כנטורופתית מומחית ומנוסה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here