כל הסיבות להצלחה האדירה של קבוצות ההרזיה

0
2441
כל הסיבות להצלחה האדירה של קבוצות ההרזיה

פעם עשינו דיאטות לגמרי לבד ולא היה מי שיראה כשזללנו מגש פיצה שלם. אחר כך עברנו למפגשים אישיים עם התזונאית רק כדי לרדת במשקל ולעלות בחזרה למעלה. בשלב הבא התמכרנו לפתרונות הקסם ולדיאטות הכסאח, אבל שום דבר לא באמת עזר. עכשיו כבר ברור מה באמת מעניק לנו כוח בהתמודדות עם תהליך הירידה במשקל: הקבוצה. כשאנחנו חולקים את הקשיים ומקבלים השראה מההצלחות, הכול נראה קצת אחרת.

קבוצות הרזיה לעומת מפגשים אישיים

גם היום יש לא מעט נשים וגברים שמגיעים למפגשים אישיים עם תזונאית, מקבלים תפריט שבלוני ומנסים להתמיד בו לאורך זמן. זה לא תמיד עובד והצורך בגיוון לא נעלם לעולם, אבל גם הניסיונות להיצמד לרשימת המזונות המוגבלת (ובעיקר לרשימת האיסורים) לא באמת נעלמים. אחרי שהשילה עשרות קילוגרמים ממשקלה פיתחה אירית בוטבול-עובדיה את השיטה הייחודית שלה. במסגרת קבוצות הרזיה היא משלבת בין ידע מקצועי, ניסיון אישי ותמיכה מלאה בתהליך, מה שמאפשר לנו להישאר ממוקדים במטרה ולבצע שינוי משמעותי באורח החיים לא רק כדי לרדת במשקל – אלא כדי לשמור על התוצאה המיוחלת.

הקץ לפתרונות הקסם שנועדו לכישלון

מי שמאס בהגבלות שלא נגמרות ובאיסורים אינסופיים ניסה בוודאי גם כמה פתרונות קסם. מתרופות שאמורות לעודד הרזיה ועד דיאטות כסאח שבסופן המשקל מזנק בחזרה למעלה. קבוצות תמיכה להרזיה הן עולם אחר לחלוטין. הן לא מציעות כשפים וקסמים, וגם לא ניסים ונפלאות, אלא כוח ועוצמה, ובעיקר יכולת להתמודד בצורה טובה הרבה יותר עם התהליך כולו. כך, במקום לחפש עוד קיצור דרך ולקוות לתוצאה אחרת מזו שהכרנו, קבוצות התמיכה עוזרות לנו להישאר תמיד עם היד על הדופק, להתרחק ממה שמפריע לנו ולכבוש את כל היעדים שהצבנו.

ליהנות מכוחה של הקבוצה

אז נכון, לכל אחד ואחת יש כוח ועוצמה, ואנחנו יכולים להגיע אל כל יעד ומטרה בכוחות עצמנו. מצד שני, כוחה של הקבוצה יכול רק לתרום לתהליך. עם קבוצת תמיכה לדיאטה יש מי שמקשיב לקשיים ומבין את האתגרים, וגם מי שמזדהה ויכול להעניק כלים מהניסיון האישי שלו. השילוב המדויק בין חברי הקבוצה והתמיכה שהם מספקים לבין הידע והשיטה של אירית בוטבול-עובדיה, זהו השילוב שמבטיח הצלחה בתהליך. עם ארגז הכלים העשיר והמיוחד שתקבלו בסדנאות העצמה אישית, המסע נראה מאיים פחות וריאלי הרבה יותר. כדי להצטרף לקבוצה ולהגיע אל משקל היעד שלך, זה בדיוק הזמן ליצור קשר בטלפון 03-5007888.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here