ארוחת שף יוקרתית

0
1225

ארוחת שף בוילה היא דבר שצובר תאוצה בתחום הקולינריות ואחד מן הקונספטים היותר מיוחדים וטעימים שיש לתחום הקולינריה להציע, בין אם זה מסיבת רווקים\ רווקות או כל ארוחה כזאת או אחרת בוילה חשוב שנבחר שף המתאים לצורכנו המדויקים. לשם כך נבחר שף המתמחה בארוחת שף בוילה ועם ניסיון ומקצועיות בתחום. שף ירון חן הקים את שירת הסירים לפני כמעט 8 שנים והוא בעל ניסיון עשיר בכל הנוגע לאוכל ולקינוחים, ירון עבד במיטב המסעדות הטובות בארץ בשלל תפקידים ומעבר לאוכל המדהים שהוא יגיש לכם הוא גם איש שיחה ואדם מקסים.

מדוע לבחור בשף פרטי

ארוחת שף פרטי פרטית מעניקה לנו חוויה קולינארית אחרת, חווית שף פרטי מיועדת לכל מי שאוהב אוכל והיא מתאימה לכל סיטואציה בין אם זה יום הולדת, דייט, ארוחה משפחתית, בשביל לקבל את חווית השף בצורה הטובה ביותר חשוב שנשים לב למספר פרטים חשובים בהזמנת שף פרטי:

  • ניסיון- נוודא את הניסיון של השף בתחום האוכל אותו נרצה שיגיש לנו ויכין לנו.
  • חוות דעת- נשמע חוות דעת מאנשים אשר היו אצל השף אותו נרצה ונברר איתם מה טיבו.
  • יוקרה- נבין מהם סכומי הכסף שאנחנו מוכנים לשים בשביל ארוחת שף פרטי, שכן ככל שנשים יותר כסף כך המוצרים לרוב יהיו איכותיים יותר.

אירועים בנגיעה אישית

שף פרטי לאירועים הוא אחד הדברים היותר נפוצים כיום. כיום אנחנו אוהבים להשקיע באירועים שלנו ולהעניק לנו ולסובבים אותנו את חווית הקולינאריות הטובה ביותר שאנחנו רוצים שתהיה באירוע שלנו. נשים דגש על מספר דברים בבחירה נכונה של שף פרטי לאירועים :

  • סוג האוכל- שלל אופציות עומדות לפניכם בין אם זה אוכל איטלקי או סיני ואפילו צמחוני.
  • תכנון תפריט- מתי תהיה מנה ראשונה, מתי קינוחים ונעבור על הפרטים הקטנים ביותר.
  • הגשה- האם יש צורך במלצרים ובאנשים אשר יגישו את האוכל או שנבחר בקונספט אחר.

בשביל לחוות את חווית השף הפרטי לאירועים בצורה הטובה ביותר, תוכלו לבחור בירון חן מקים שירת הסירים, ירון עם ניסיון עשיר בתחום הקולינריה הן לימודי והן מעשי והוא יעניק עבורכם את חווית הקולינאריות הטובה ביותר שתוכלו לקבל בתחום בהבטחה, תוך שמירה על שיחות מעניינות ומצב רוח מדהים, לפרטים נוספים חייגו: 052-6655775

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here